woensdag 21 december 2016

Opgeruimd!

Precies áchterin en onderin ligt zo'n handig doosje! Sinds het Marie Kondo opruimvirus bij mij heeft toegeslagen ben ik fan van die kleine stevige kiwidoosjes; handig om spullen gesorteerd in op te ruimen! Jongste duikelt het doosje graag voor me op en ik maak daar dan weer heel graag een foto van ;-)


Kijk, dit boek bedoel ik! Sinds september (toen kocht ik het) zijn er veel onnodige spullen uit ons huis verdwenen. Sinds september weet ik wat ik allemaal heb (nog steeds heel veel) en ook sinds september liggen veel dingen op een overzichtelijke en logische plaats! Het project is nog niet klaar maar het effect is steeds beter voelbaar. Wat heerlijk!



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed bezig! Ik had het boek voor je gehad als PDF ... voor nop.

marijke zei

ben jaloers...

droom van een opgeruimd huis.