donderdag 6 februari 2014

vrouwenkracht

Om half twee verzamelen vier buurvrouwen rond de werktafel van éen van hen. We gaan ansichtkaarten inpakken voor de Buurtbongerd. Het afgelopen jaar zijn er veel mooie foto's gemaakt, zo mooi dat we er prachtige ansichtkaarten van konden maken. De kaarten gaan met z'n zessen in pakketjes en die pakketjes... gaan we het komende jaar verkopen, de opbrengst zal voor de Buurtbongerd zijn.


Inpakken is één, daarbij gezellig thee drinken en kletsen is twee! Als ik een theesmaak mag uitkiezen hoef ik niet lang na te denken...


Vlak voor we weer gaan, ieder zijns weegs, trek ik dit kaartje (ja, weer op verhaal komen). Wat een gezellige middag! En dit woord neem ik (figuurlijk) mee ;-)


5 opmerkingen:

Het lieve leven... zei

Heerlijk om zo met elkaar aan de slag te gaan voor een goed doel en dan ook nog eens een leuke tijd met elkaar te hebben. Leuk die kaartjes, ben ik ook dol op. Ik ga eens op de site kijken. Groetjes Petra

Vlijtig Liesje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Vlijtig Liesje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Vlijtig Liesje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Vlijtig Liesje zei

Gezellig om zo samen te zijn en ook nog iets moois voor de maatschappij te doen. Leuke theesmaak!