woensdag 19 februari 2014

nog vele te gaan...

Een middag alleen met oudste... we besluiten samen 'de bruggen' te fietsen, af te stappen bij een kantoorboekhandel om nieuwe fijnschrijvers te kopen en dan samen een authentiek stukje Zutphen te tekenen...


Het spettert en is bewolkt tótdat we de Martinetsingel bereiken en onze fietsen neerzetten. Dáár is het zonnetje; het voelt als een kadootje! We hebben een dummy bij ons, een leeg boek. We hebben besloten vaker op pad te gaan samen en dan te tekenen. Eén van ons in het boek, de ander op een apart vel, dat plakken we er dan later bij.


Ik ben al snel klaar, oudste daarentegen maakt er een waar kunstwerk van!


Ik teken dan ook nog mijn fiets...


Samen op pad, samen in het NU. In de dummy zitten nog veel lege bladzijden; nog meer NU momenten te gaan; een goed vooruizicht!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartstikke leuk! Ik zag jullie vanmiddag de Nieuwe brug afroetsen terwijl ik er met de auto overheen ging!

izerina zei

Wat een leuke manier van samen bezig zijn.

Trudy zei

Wat leuk zeg, en jullie hebben talent!!