dinsdag 25 februari 2014

verloren en gevonden...

Een aantal weken geleden verlies ik, voor ons huis, mijn oude hanger... Ik heb juist een shirt in die kleur gekocht en het lijkt me een mooie combinatie. Buiten draai ik de bajonetsluiting van mijn ketting vast en een seconde later springt de ketting los en is de hanger in geen velden of wegen meer te bekennen... We hebben alles aangeveegd, overal op en onder gekeken, geen hanger meer... Ik accepteer het maar, het is tenslotte maar materie en stiekem hoop ik dat de hanger ooit weer ergens zal opduiken.


Een flink aantal weken later, ik heb boodschappen gedaan en zet mijn fiets tegen de muur. En wat ligt daar, vóór de voordeur? 


Snap jij het? Snap ik het? Mijn hanger is weer terug, het voelt alsof ik vandaag een kadootje heb gekregen... Ik ben blij met mijn 'nieuwe' hanger, die hangt voorlopig om mijn nek ;-)

2 opmerkingen:

Het lieve leven... zei

nee dat snap ik niet maar ik vind het wel een heel bijzonder iets. ik snap dat je nu extra blij bent met deze overigens prachtige hanger! Groetjes Petra

Firma Fluitekruid zei

Wat occult! Zo zie je maar, in het echte leven kunnen dingen gebeuren die je in je stoutste dromen nog niet zou verwachten...