vrijdag 21 februari 2014

nieuwe mogelijkheden, nieuwe kansen

Uitslapen, koffie drinken met een boek erbij... niet verkeerd zo'n begin van de dag! Manlief vertrekt met de oudste twee naar een museum, jongste en ik doen wat klusjes in de stad en lunchen in een hofje. Daarna breng ik haar, op de fiets door de regen, naar een vriendinnetje waar ze gaat spelen en dan...


... strijk ik neer in onze prachtige bieb! Ik heb het plan opgevat te werken aan mijn 'persoonlijke visie'. Met het boek wat ik kortgeleden kreeg van haar ben ik al een eind op pad en het is nuttig en leuk! De akoustiek van het oude klooster maakt dat geluiden amper tot me doordringen. Een kopje warme choco erbij en zo benut ik bijna 3 uren heel effectief met denken, schrijven en 'het stil laten worden'. Fijn om zo de tijd te kunnen nemen, plezierig om die tijd ergens anders te hebben dan thuis waar ook klussen liggen te wachten en afleiding op de loer ligt...


Ik voel me rijk met deze fase in mijn leven. Het voelt als staan voor een fase met nieuwe mogelijkheden en nieuwe kansen, ik ben er nieuwsgierig naar!

1 opmerking:

Inenomdekas zei

Fijn dat het boek je zo goed helpt bij je zoektocht :)