dinsdag 7 oktober 2014

om in te lijsten

In groep 5 krijgen de kinderen 'nieuwsbegrip' en de onderwerpen die daar voorbij komen zijn regelmatig best heftig. Jongste schrijft er op school gedichtjes over, op cool meisjespapier ;-) Ze leest ze aan me voor en ik ben ontroerd; 



Ik vind het zo bijzonder hoe zo'n jong mensje zulke prachtige wijze woorden kan schrijven. Waarheden waar grote mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. De gedichtjes mogen op mijn blog en daar word ik blij van. Want wat hier staat geschreven is reden om slingers op te hangen. Het zijn zinnetjes om in te lijsten ;-)

4 opmerkingen:

Trudy zei

Zeker bijzonder!!

Anoniem zei

Zo fijn dat ze zich op deze manier kan uiten! Gedichtjes met een gouden randje!

Vlijtig Liesje zei

Mooi inderdaad. Ook op dat leuke papier.

In de weer zei

Geweldig !