woensdag 1 oktober 2014

puzzel(z)en

Ooh, wat leuk! Afgelopen week loop ik in de kringloop tegen deze puzzel aan. Ik moet zo ontzettend lachen om de afbeelding... deze puzzel gaat mee naar huis! Of de puzzel compleet is weet ik niet, dat gaan we ontdekken!


Al snel wordt er gezamenlijk gepuzzeld, ieder ontfermt zich over een eigen deel of schuift stukjes naar elkaar toe. Na een tijd hoor ik iemand verzuchten; 'ik was helemaal vergeten hoe leuk puzzelen is, wil je vaker een puzzel meenemen mam?'


We zoeken een stevige plaat waar de puzzel op kan liggen en bouwen af en toe verder aan ons bouwwerk. 


Ik heb zelf geen ervaring met vissen maar begrijp heel goed hoe rustgevend vissen zal zijn. Vast net zo rustgevend als er een puzzel over maken ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Aan mijn Zoon te merken is vissen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustgevend! Ik heb in jaren niet zo'n blij, rustig en gelukkig kind gezien!

Jolanda zei

Ah leuk, deze puzzel maakte ik ook eens. OOk van een rommelmarkt en ik heb hem inmiddels niet meer. Ws was er dan een stukje weg en dan bewaar ik ze niet. Maar leuk is het zeker, in de winter doe ik het ook graag.