woensdag 23 april 2014

bijzonder zingen

Het is alweer een tijdje geleden dat ik blogde over dit boek;


Samen met vriendin doe ik vandaag, in Amsterdam, de workshop 'vrouwen, lijf en stem'. Bijzonder, bijzonder! We hebben onszelf deze workshop kado gedaan voor onze verjaardagen en dat blijkt een geweldige set te zijn...

Denk ik in eerste instantie nog gelijk naar de slingers toe te gaan zingen, dat blijkt toch een misrekening te zijn ;-) Diep onder de indruk van het enorme stemgeluid wat een mens (lees ik) kan produceren als je de juiste techniek toepast ('ben ik dit?') blijkt er, door je stem, ook van alles aangeraakt te worden wat gezien, of beter; gehoord wil worden. Als je ziel gaat zingen komt er een lach en een traan voorbij en dat is... bevrijdend!

Wat een bijzondere ervaring! 14 vrouwen die elkaar een dag ontmoeten en dan ieder weer haars weegs gaan. Met een schat aan ervaringen en gewekte nieuwsgierigheid. Leuk om dit soort ervaringen op te doen, dat smaakt naar meer ;-)


2 opmerkingen:

JutVrouw zei

Ohh jaloers ;-)) ik heb al veel gelezen over hem. Lekker nagenieten hoor!!

izerina zei

Geniet er van. Door jouw blog las ik het boek.