zaterdag 5 april 2014

in m'n element

In de verte hoor ik het geluid van een tractor. Tegenwoordig weet ik wat dat betekent; onze buurman maait het gras van de Buurtbongerd! Snel trek ik m'n schoenen aan en wandel de 100 meter van ons huis naar de boomgaard. Als een tevreden boerin aanschouw ik het tafereel, leunend op het hek. De heerlijke geur van gemaaid gras vult de lucht. 


Ik kan je vertellen dat dit een terugkerend, gelukkig makend moment is voor mij. Wat ik hoor, wat ik zie, wat ik ruik en wat ik voel... ik ben hier helemaal in m'n element ;-)

Wil je meer lezen over het reilen en zeilen in de Buurtbongerd? Klik dan eens door naar het blog van de Buurtbongerd.

1 opmerking:

Es zei

Kan me voorstellen dat je in je element bent, ga ook eens even doorklikken naar de buurtbongerd, de naam alleen al is geweldig!
X Es