woensdag 7 mei 2014

all inclusive

Er gebeuren geheimzinnige dingen zo met moederdag voor de deur... zo ook gisteravond aan de keukentafel. Vanochtend wordt er iets op de keukendeur geplakt. Deze redde het niet tot komende zondag...


Met 1 ster was ik ook al best tevreden geweest ;-) De tekst ken ik van een poster die ik bij de bloemist zag hangen. Daar had oudste inderdaad inspiratie opgedaan. De poster kostte 29 euro vertelt ze mij, ze dacht dat ik deze ook wel mooi zou vinden?

Móóier! Ik ben ontroerd door deze aktie. Zou ze er 29 euro voor betaald hebben en hem dan gegeven hebben dan zou ik niet zo geraakt zijn als nu. De moeite, de kleurtjes, het geheimzinnige plezier maken precies het verschil. Deze blijft hangen, tot ná zondag ;-)

3 opmerkingen:

izerina zei

Wat heb je een schat van een dochter

ella zei

tranen trekker!

Unknown zei

Inlijsten!