vrijdag 4 juli 2014

een sprookje, een wens

Ik heb de smaak weer te pakken... Terwijl vriendin een sprookje aan het schrijven is teken ik a la Hundertwasser. Heerlijk werken in stilte, met de tuindeur open en als enige geluid de kwetterende vogeltjes. Fijn om pen en stift gewoon te laten gaan en te ervaren wat er gebeurt. Loskomen van dat het mooi moet worden met als resultaat... dat er vanzelf iets bijzonders tevoorschijn komt. Iets waar je lang naar kunt luisteren, lang naar kunt kijken, waar je lang mee vooruit kunt ;-)


In de tekening heb ik een wens verwerkt. Zodra die concreter wordt zul je er zeker over lezen op dit blog ;-)

En de meditatie waar ik gisteren over schreef kun je hier vinden...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben er nog beduusd van. Hoe fijn kan het zijn om samen in stilte te crëeren.