donderdag 15 januari 2015

weer in de schoolbanken

Voor het eerst sinds heel veel jaren zit ik vandaag weer in de schoolbanken! Vandaag begint namelijk mijn eerste jaar aan de opleiding Genezend Tekenen in Zutphen! Ik heb er veel zin in en maak de hele dag kennis met tekentaal, tekenoefeningen en lichaamswerk. 


Dit kliederdoekje vind ik een kunstwerkje op zich, prachtig al die kleuren Ecoline.


Thuisgekomen wordt na het eten getekend, geinspireerd op mijn lesdag. En daarmee heb ik veel geluk; Aan mijn eigen keukentafel zijn proefpersonen voorhanden, een voorwaarde voor de opleiding.


Ik ben nieuwsgierig wat de opleiding me gaat brengen. De foto hieronder maakte ik van een mozaiek op de muur van de school. Die appelboom...



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij hebt je plek gevonden! Maar dat wist je natuurlijk allang!

Vlijtig Liesje zei

Wat leuk zeg om weer aan een opleiding te beginnen. Dan gaat er een hele wereld voor je open!

izerina zei

Ik ben benieuwd hier meer over te lezen van je.

De Biobloghurt zei

He, wat leuk dat je die opleiding bent begonnen! Ik ken veel mensen die hem gedaan hebben.