vrijdag 22 februari 2013

meedenken, meefietsen én een hartje

De plaatselijke supermarkt denkt met ons mee. De Elstar appeltjes zijn in de aanbieding, die komen morgen van pas...

 
We gaan jongstes 'nieuwe' fiets infietsen. Wauw wat ziet de wereld er anders uit op zo'n grote fiets en hé ik word helemaal niet moe, aldus jongste. Dan opeens, springt haar mama van de fiets. 'Even wachten, ik zie een hartje!' Wat onhandig toch zo'n moeder, ben je net lekker aan het fietsen en moet je weer stoppen. Jongstes benen blijven ronddraaien en ze roept dan ook  'mama, mijn fiets rijdt door!'

als ik een vogeltje was...

2 opmerkingen:

Trudy zei

Hihi, grappig zo'n spontane actie van moeder... meestal is het omgekeerd en moet je als moeder plotseling stoppen. Maar 'k snap 'm wel hoor, te mooi om niet op de foto te zetten!

Anoniem zei

Ha, leuke blog. En die appeltjesfoto vind ik erg mooi!