dinsdag 21 januari 2014

zelluf doen!

Gezellige foto zo he? Voor mij een heel belangrijk iets vandaag! Als ik vandaag, in de winkelstraat, mijn fiets van de stander haal blijft de stander bungelen, hij veert niet terug...


Ik bekijk het eens even met mijn 'deskundige' oog, knoop een plastic zakje om stang en stander (zodat hij in ieder geval niet de grond raakt tijdens het fietsen) en fiets naar huis.

Op de fiets bedenk ik het volgende; even aan manlief vragen om er naar te kijken vanavond. Daarna; ik fiets even langs de fietsenmaker en dan... ik keer de fiets zelluf om! Thuisgekomen keer ik de fiets om, ik bekijk de boel eens rustig en zie het euvel al. Een palletje is uit een opening geschoten, even terugklikken en... de stander zit weer in de veerstand. Nog geen 5 minuten werk, een hoop euro's uitgespaard en... een heel goeie ervaring voor mij!




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Go for it girl!

Vlijtig Liesje zei

Knap zeg!

Anoniem zei

Goed voor je ego! Heerlijk. Thea