zondag 9 maart 2014

stil ventje

Vandaag verzamelen we in het midden van het land om de verjaardag van mijn moeder te vieren. We komen uit het Noorden, het Oosten en het Westen van het land en dan is Amersfoort een mooi middelpunt. We vinden een plezierige plek om met elkaar te eten en maken daarna een prachtige voorjaarswandeling bij kasteel Stoutenburg...


In een holle boom vlakbij het kasteel ontdekken we het woonhuis van dit kaboutertje... hij ligt te slapen, stilletjes maak ik een foto. Ik rommel even in mijn tas en leg iets in zijn bedje, iets wat geluk zal brengen.

Leuk om in een holle boom zo'n stil(le)ventje te vinden ;-) Wat mij betreft... het kadootje van de dag!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd met je moeder! Jullie hadden mooi weer. En wat een leuk stilleven daar in die boom.