maandag 28 maart 2016

spierballenstilte!

Tijdens een stiltewandeling kom je soms bijzondere dingen tegen. Als je echt heel stil bent en helemaal stil wordt is de tekst op zo'n bord bijna absurd. Je hoort 'm dan wel niet maar de spierballenenergie die er vanaf spat is heel voelbaar...


Het begrip 'Stilte' en de idyllische wolkjes op het bord passen zo NIET bij de tekst die erop staat. Dat vind ik een foto waard. Als ik dan daarna de tekst lees op het bordje eronder moet ik heel hard lachen, waar gáát dit over? Voor wie is dit stiltegebied eigenlijk bedoeld?


Er is vast een goede reden voor dat deze borden langs de weg zijn geplaatst. Mij hebben ze in ieder geval veel plezier gebracht. Nu maar hopen dat ik niet te hard heb gelachen ;-)

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

De borden zullen misschien wel nodig zijn. Misschien dat er anders nozems gaan rondkarren op brommers?