woensdag 24 april 2013

een ´klinkbeugel´ en schooltuintje

Oudste moet vandaag voor haar beugel naar de orthodontist. De deurklink van het prachtige pand is een beetje bijzonder. Er is iets mee en daar hebben de medewerkers een oplossing voor gevonden. Een haakje erdoor en het geheel zit in ieder geval weer 'vast'. De deurklink kan niet meer bewegen, het is de bedoeling dat je er nu aan trekt.

welkom bij de orthodontist ;-)
Zo zie je maar (denk ik gelijk); de draadjes zijn niet alleen geschikt voor kiezen maar multifunctioneel! (later hoor ik dat het een paperclip is ;-)

Nog een sfeerplaatje... het schooltuintje van oudste. Vandaag zaaide en plantte ze mais. Ik vind de tipitent zó mooi! Aan één kant is ie open zodat je er in kan kruipen. Het is een stukje grond van 3 bij 5 meter maar wat kan er een hoop ingeplant worden! Haar schooltuintje inspireert mij... in onze tuin zaaide ik ondertussen doperwtjes en snijbiet. Ik pootte aardappelen en uien. Ik zaaide driekleurig viooltje, goudsbloem en oostindische kers (alledrie eetbaar). De rabarber begint flink te groeien... Dat belooft allemaal nog wat...


1 opmerking:

Anoniem zei

3 bij 5 cm dat is een postzegel, heeft ze minimais geplant ;-)) ?