vrijdag 30 november 2012

warme voetjes in gebreide babyslofjes...

Een extra blogje vandaag...

Nu het weer koud wordt is het weer tijd voor warme voetjes! Vanochtend op het schoolplein vroeg iemand mij of ik nog babyslofjes op voorraad heb voor een pas geboren babietje. Ja hoor, dat heb ik. Ik heb m'n voorraadje breisels weer eens tevoorschijn gehaald en foto's gemaakt van een aantal sloffenpaartjes. Voor geinteresseerden, ze kosten 10 euro per paartje. Op de foto's zie je van de meeste paartjes 1 slofje, het bijbehorende slofje is identiek. De slofjes zijn geschikt voor kindjes van 0 tot 4 maanden, gebreid van sokkenwol en vooral zo handig door de strikbare koordjes... 




Over lekker warm gesproken... het beertje van vanochtend zit er niet meer. Ik ga ervanuit dat bijbehorende vader of moeder het beertje weer in zijn of haar armen heeft gesloten....

Geen opmerkingen: