zondag 22 december 2013

logische waarheden

Terwijl er 3 tulbanden/tulbandjes in de oven staan... (en dat raampje met voorrang een poetsbeurt moet hebben ;-)


...lees ik een boek waarvan ik erg onder de indruk ben. Heerlijk kopje koffie erbij, kinderen kijken een filmpje. Het boek heet 'Chakra's voor beginners, een algemene introductie om uw energiestromen in balans te brengen'. Al lezend vallen er kwartjes (=10 eurocentjes) op hun plaats. Nog niet zo heel lang geleden zou ik een boek over Chakra's niet hebben ingekeken, helemaal niet mijn ding zou ik gedacht hebben, te zweverig, te vaag. Maar abracadabra blijkt het helemaal niet te zijn! Ik lees er waarheden die ontzettend logisch zijn, of je er nu chakra's aan verbindt of niet. Hoe je levensenergie op verschillende terreinen in evenwicht kan komen en hoe blokkades zich openbaren, superinteressant én herkenbaar! Heerlijk als een boek me zo pakt; ik lees nog even verder ;-)


1 opmerking:

Elisa zei

Een mooi stukje