dinsdag 10 december 2013

zomaar 2 dingen om blij van te worden

Gisterochtend, op het moment dat ik op m'n fiets wil stappen om de kinderen van school te halen, valt mijn oog op iets bijzonders...


dit vind ik zo ontzéttend leuk! Het leukste is misschien nog wel dat er geen afzender bij staat. Dat maakt dat de genietpuzzel nog wat langer duurt. Wie heeft daar die bijzondere aardappel neergelegd? Een uurtje later ongeveer kom ik er achter. Dankjewel, mijn dag is goed!

Vanochtend bij het ontbijt, blijmoment 2; terwijl het geroosterde broodje voor haar neus staat zit oudste heerlijk nog even te breien aan haar sjaal. Ze kreeg van de Sint een doos vol met garens, garantie voor vele uurtjes breiplezier! Als ik haar zo bezig zie is het alsof ik naar mezelf kijk een flink aantal jaren terug. Als ik iets leuks aan het breien was kon ik niet meer stoppen en zat ik zelfs te breien in bed. De appel valt niet ver van de boom ;-)


Geen opmerkingen: