zaterdag 29 december 2012

een koe ving een haas vandaag en een groen veld zónder...

Wauw, een koe ving een haas vandaag... dankjewel! Ik moet zeggen dat ik wat schroom voelde bij het stellen van mijn vraag gisteren. Manlief en ik raakten in gesprek over het fenomeen 'durf te vragen'. Ik ken mensen die goed durven te vragen en daarbij zelf ook gul geven, als dat laatste er aan gekoppeld is dan is de energie goed! Ik ga deze site binnenkort eens rustig bestuderen. Veel mensen vinden het leuk om te geven maar daarvoor is het wel handig om te weten wat een ander nodig heeft... Wat voor de één geen waarde heeft heeft dat voor de ander wel. Daar ligt een bron aan mogelijkheden! Interessant toch?


Het vodje op mijn aanrecht met afspraken voor het nieuwe jaar kan in het oud papier, mijn afspraken voor het nieuwe jaar staan weer keurig genoteerd ;-) 

Vandaag liep ik m'n vuilprikrondje rond de toekomstige buurtbongerd. De camera had ik meegenomen. Dit is het moment waarop nog foto's gemaakt kunnen worden van een groen veld zónder, over niet al te lange tijd is het een groen veld mét fruitbomen. Voor de archieven ;-)





1 opmerking:

Trudy zei

Oh fijn dat het gelukt is met de agenda! Ik vond het al jammer dat ik dit jaar de meeste kaarten zelf rondgebracht had, en dus geen postzegels kocht...