maandag 22 februari 2016

kringloopgeluk en een beetje begrip

Iedere maandagmorgen, en vaak ook nog 's middags, werk ik in de leukste  en gezelligste kringloopwinkel van Zutphen. Je kunt mij niet gelukkiger maken dan met het uitpakken van dozen, een soort schatgraven, met een prijstang in de hand. Daarna de winkel inrichten en opruimen. Sorteren en op kleur zetten, ach ja, het geluk zit vaak in kleine dingen ;-) 


Deze kringloop is een Walhalla voor kringlopers en kringloopsters, de doorstroom van spullen is groot en de prijs is daar ook naar. Voor mensen met een kleine portemonnee, zoekers van een klein (of groter) gelukje,  voor iedereen die, net als ik, houdt van tweedehands is het een superleuke plek om even rond te struinen ;-)

Als er gepauzeerd wordt en er is een bord of schaaltje nodig dan is die altijd voorhanden. En van een plaatje zoals hieronder zit ik vervolgens weer heel erg te genieten...


En al winkelend wordt zo onbewust ook nog wat wijsheid gepredikt... een beetje meer begrip voor elkaar, wat zou de wereld er dan anders uit kunnen zien ;-)

1 opmerking:

izerina zei

Mensen zoals jij bepalen de sfeer in een kringloopwinkel. Ik kom ook regelmatig in een kringloopwinkel,die zo smaakvol is ingericht. Dat zou overhalen tot kopen,wat je niet nodig hebt.