woensdag 23 januari 2013

een appelig dagje...

Het is een 'appelig' dagje vandaag. Achter deze schermen wordt namelijk hard gewerkt aan de ophanden zijnde boomgaard! Allemaal dingen die geen naam hebben; je ziet er nu nog niets van maar ze zijn wel noodzakelijk... én leuk! Er komt een hoop kijken bij het verwezenlijken van een droom, dingen waar je vantevoren geen weet van hebt (dan was ik er misschien niet aan begonnen ;-) Maar... nu ik ze tegenkom is het een route met veel leermogelijkheden. En eigenlijk... is het vooral leuk. Op de route kom ik best eens obstakels tegen maar het grappige is, uiteindelijk blijken het geen obstakels te zijn. Het zijn vaak onderwerpen waar je nog wat langer naar moet kijken, waar je even af moet wachten, waar anderen soms met de oplossing komen. Dingen krijgen soms onverwachte, veel betere wendingen, in een richting die je zelf niet had bedacht vantevoren. 

Op de fiets door de stad stap ik af bij een nieuw geopende winkel met de toepasselijke naam  museumwinkel 'het snoepje'. Ik vind er (al lang gezochte) laurierdropjes en deze lollies. Ze zijn voor mijn kids maar niet... voordat ze op de foto zijn gezet ;-)





1 opmerking:

Trudy zei

Hé, ik heb even opgezocht waar het winkeltje precies zit en ik ga zeker even langs als ik "in de stad" ben!!!