donderdag 31 januari 2013

over hartjes gesproken...

Vanmiddag aan de keukentafel... we eten een restje pompoensoep bij ons brood en hebben het over onze jarige koningin. Met een lepel oranje soep in de hand zeggen we 'leve de koningin! hoera hoera hoera!' Na het eten verwerk ik een aantal pompoenen die plekjes vertonen. En dan... het lijkt in scene gezet maar is toch écht toeval... ligt deze schijf pompoen in het vergiet, klaar om in kleinere stukjes gesneden te worden. Tja... en dát vraagt om aktie! We zoeken de Trouw van dinsdag erbij en maken deze foto!

hart-elijk gefeliciteerd koningin Beatrix!
Ik blijf nog even in hartjesstijl...

Een bouwkeet en een mobiel toilet... hier wordt gewerkt! Dat zie je zo! Ik breng jongste naar dansles en stap weer in de auto... en stap dan weer uit. Een hartje, wat zeg ik? 4 hartjes! Dat is een foto waard!


Wat wonderlijk eigenlijk... hartjes, vooral zo 4 bij elkaar dan denk je aan barbiepoppen en K3. Terwijl deze Dixi natuurlijk vooral bedoeld is voor stalen neuzen en tatoo's...


Een hartje op een wcdeur doet denken aan vroeger, die snap ik nog wel.  Maar 4? Welke designer zou nou zo'n logo hebben ontworpen? Welke commissie heeft met welke overtuiging gekozen voor dit ontwerp? En dan opeens denk ik dat ik het weet.... hier is sprake van 'ruwe bolster, blanke pit'!

(De zandlopertjes zijn voor Danielle en Becca, mailen jullie mij even je adresgegevens?)

1 opmerking:

Nonnymouse zei

Super! Dank je.