maandag 14 januari 2013

Tijd voor warme voetjes!

Een tweede blogje vandaag...

Het is koud en het wordt nog kouder... tijd voor warme voetjes! Bij het opruimen van mijn verstelwerk rommelde ik ook eens door mijn sokkenwolletjes. Volgende week begint weer de eerste sokkenbreiles en daardoor zit ik in de sokkenstand ;-) 

Zoals ik in de verstelmand kleren tegenkwam die ik alweer was vergeten trof ik tussen  mijn breispullen dit gebreide babysloffenpaartje. Ik wil het graag aan een klein mensje geven. Het is geschikt voor een babietje van 0 tot 4 maanden en gebreid van dikke sokkenwol. Lekker warm! Vind je het leuk dit sloffenpaartje te ontvangen... (en woon je in Nederland ivm de verzendkosten, die zijn trouwens voor mij)  laat dan een berichtje achter of mail op het mailadres wat je hier rechts ziet staan. 




1 opmerking:

Anoniem zei

Bij ons zijn in onze familie en bij kennissen twee kleine mannetjes geboren dus ik heb wel zin in die sokjes.