zondag 19 januari 2014

fijne meiden

Twee meiden, dat is toch wel heel bijzonder! Hoeveel leef ik mijn leven van alledag en vergeet ik eens in te zoomen op de persoontjes waarvoor ik het voorbeeld ben? Te vaak kan ik je vertellen. Bewust kiezen voor op pad gaan met één van de kinderen schiet er regelmatig bij in. Maar niet vandaag... Ging papa dit weekend met zoonlief richting voetbalveld, mama stapte vanochtend met oudste op de fiets en samen fietsten we een rondje; nieuwe IJsselbrug-oude IJsselbrug. Iets lekkers in de tas en aan beide kanten van de IJssel een bankje gevonden. Een uur waren we samen en wat hebben we fijn gepraat! Heel waardevol. Op een bankje maken we foto's van ons samen. De foto's terugkijkend zie ik dat het goed is om dit regelmatig te doen. 


En zo gebeurt het dat ik vanmiddag hetzelfde doe met jongste; Samen op pad, wat zullen we gaan doen? We gaan iets lekkers drinken in de stad samen. We lopen door een uitgestorven winkelstraat en dan bekijk je de straat heel anders; wat een prachtig ornament op een gewone winkelpui...


Ook wij maken samen foto's en dan vooral van de laarzen die we allebei hetzelfde hebben. Voor herhaling vatbaar, wat fijn deze dag!




1 opmerking:

Jente zei

Dat ziet er uit als een moment om te koesteren. Mooi om zo de tijd met en voor elkaar te nemen!
Leuke foto ook van jullie samen!