vrijdag 7 december 2012

buiten is het koud, binnen is... een hartje! (buiten trouwens ook!)

Al pratend over koetjes, kalfjes en andere dingen die het leven betreffen ben ik druk bezig het lege koffieblik weer te vullen. Vriendin en ik zien tegelijk hetzelfde...


Die houden we erin vandaag! Buiten is het koud, een pan soep gaat op het vuur, de sleetjes staan klaar in de schuur. Vanavond eten we vroeg want... Sinterklaas heeft beloofd pakjes te brengen!


Ik wens jullie een fijne dag, geniet van de sneeuw en daarna met een beker warme choco bij de warme kachel...

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijne Sint, hopelijk is iedereen weer beter!
Ik heb met restjes kookvocht van gisteren ook een soepje gemaakt. Het rook heerlijk in huis, naar kerrie en verse groenten! We gaan het zo tussen de middag opsmullen. Ik hield nooit van soep maar mijn eigen maaksels vind ik verrukkelijk!