vrijdag 28 december 2012

hoe een koe een haas vangt (misschien)




Na het grote nieuws in mijn vorige blogje nog een praktische vraag, in het kader van 'je weet nooit hoe een koe een haas vangt' het volgende. Al sind 2003 heb ik ieder jaar een 'post'agenda, zo'n agenda die je krijgt bij het kopen van kerstpostzegels. Of eigenlijk; ieder jaar heb ik er twee. Eentje voor op het aanrecht en eentje op mijn nachtkastje. In die laatste schrijf ik elke dag iets wat leuk, grappig, ontroerend, bijzonder... was die dag. Helaas heb ik er dit jaar niet eentje kunnen bemachtigen. Geen probleem natuurlijk maar... misschien leest er iemand mee die denkt; oh zo eentje heb ik liggen en ik doe er niets mee en... ik zou 'm best op willen sturen. Kijk, dan zou ik heel blij zijn! Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten. Stuur je me dan een mailtje op het mailadres wat je hiernaast ziet staan?

Geen opmerkingen: