maandag 31 december 2012

nostalgie op oudjaarsdag

Toch nog een berichtje! Deze pot boerenjongens zag ik staan in de supermarkt en dat is voor mij echt een herinnering aan vroeger! Daarbij raakt mij de naam op de pot (en dan vooral de laatste 4 letters ;-). Toen ik nog klein was kreeg ik op oudjaarsavond altijd, samen met mijn moeder, een klein glaasje boerenjongens. Samen peuzelden we dan van de rozijntjes en ik herinner me dat als heel speciaal! Nog steeds ben ik gek op malaga oftewel boerenjongensijs. 


Vanavond wordt het een combinatie van gerechtjes, door 2 gezinnen gemaakt. De knutselspulletjes staan klaar, de voorpret is al fijn...

Tot in het nieuwe jaar!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag,
Gisteren kwam ik jouw blog tegen en heb me nu gemeld als volger.
Zie dat je in Zutphen woont? Daar wonen wij aardig in de buurt.Zo'n tien kilometer er vandaan.

Boerenjongens...brrrr...:-)

Groet,Marga