maandag 3 december 2012

'dominogriep' en surprises maken

Ja hoor, hij is gearriveerd; de dominogriep! De één na de ander 'valt om' en ligt zich belabberd te voelen. De slingers van vandaag zien er dan ook als volgt uit; thermometer, pittenzak, kopje thee, warme sokken, dekbed, gordijnen dicht, kopje thee, nog een kopje thee. Gezien mijn oude vak zou ik in mijn element moeten zijn maar dat is niet het geval; ik ben er lekker naast gekropen...

Eén ding is natuurlijk heel belangrijk; woensdag moeten er 2 surprises en 2 gedichten klaar zijn voor school. De kadootjes hebben we gelukkig al in huis. Zo wordt er vandaag in pyjama en met rode wangen geknutseld aan een laptop en een snoephuisje. De boekbespreking en de spreekbeurt laten we even voor wat ze zijn. Daar gaan we weer mee verder als de koorts is geweken!


Iets anders hebben we gelukkig ook kunnen regelen... we hebben aan Piet geschreven dat we pakjesavond graag vrijdagavond willen vieren. Vannacht heeft Piet al een brief terug geschreven. Dat is prima! Dan heeft hij het woensdagavond iets minder druk!

5 opmerkingen:

Bloem zei

Hilarisch. Super!

Consuminderenmetplezier zei

Beterschap!

Consuminderenmetplezier zei

Beterschap!

janneke zei

Beterschap jullie allemaal. enne domino maar niet deze kant op!!!

Vlijtig Liesje zei

Uh-oh! Hier heb ik wel wat kinderen gehad die buikpijn hadden, maar verder nog niet… Dit klinkt onheilspellend.
Beterschap gewenst!