maandag 24 februari 2014

een leuke nieuwe ervaring!

Wat een leuke nieuwe ervaring vandaag! Ik meld me om half 10 bij de personeelsingang van de HAND. Ik heb daar afgesproken met een medewerker want vandaag ga ik ingewerkt worden in de leukste kringloopwinkel van Zutphen! Een gemoedelijk sfeertje, een grote groep vrijwilligers en met elkaar werken we een voorraad dozen en zakken weg. Allemaal spulletjes die zijn gebracht door bewoners van Zutphen en omstreken.




Alle spullen worden nagekeken en beoordeeld op de verkoopbaarheid. Daarna geprijsd en uitgestald in de winkel. Het is hard werken én gezellig! Morgen loop ik mee in de winkel. Als ik het klappen van de zweep een beetje ken kan ik het voor mij meest geschikte dagdeel kiezen uit de dagdelen waar het hardst medewerkers nodig zijn... 

Een leuke ervaring! Goed gekozen! Leuk!

6 opmerkingen:

sjouke zei

Oh wat leuk! De kringloop winkel hier zou ik niet willen werken. Maar ik kan me ook wel een gezellig gemoedelijk kringloopwinkeltje voorstellen waar ik helemaal op mijn plek zou zijn. En dan proberen zelf niet te veel te kopen hè. Veel plezier!

izerina zei

Wat leuk!Vooral ook omdat de manier van aanbieden in een kringloopwinkel zo belangrijk is voor de verkoop.

Annemarie zei

Wat leuk voor je! Ik ben er een keer geweest, vanuit Hengelo notabene! Een Echte kringloopwinkel, en goedkoop! Veel werkplezier gewenst . groetjes, Annemarie

janneke zei

Wat een leuke stap.... veel succes en plezier er mee!

Vlijtig Liesje zei

Leuk zeg! Weer eens iets heel anders.

Anoniem zei

Helemaal Erna! Veel plezier daar!