vrijdag 14 februari 2014

that's what friends are for...

Vanochtend al heel vroeg, om 08.02 om precies te zijn rolt er een aardappel ons huis binnen. Eerst de aankondiging 'ik heb er weer één voor je, komt ie!' en daarna deze foto...


'That's what friends are for' denk ik dan. Een aardappel, en wat voor ééntje! Wat een prachtig begin van mijn dag...

Het is een week vol warme ervaringen! Eergisteravond een prachtige lezing over 'karma als kans', gisteravond de tweede bijeenkomst van 'lachcirkel Zutphen'. Wat me het meest raakt zijn bijzondere ontmoetingen met voor mij onbekende mensen. In mijn zoektocht sta ik blijkbaar open voor nieuwe input, de ontmoetingen en gesprekken helpen me steeds weer een stapje verder. Het is zó verrijkend.

Ik kan het je aanraden; stap op dingen af die je interesseren, waar je hart sneller van gaat kloppen en je eigen pad wordt scherper, duidelijker!

1 opmerking:

Oktoberkind zei

Mooi blog heb je!
En ik heb ook nog een foto ergens van een hartjes aardappel:) Leuk zijn ze he!
Ik ga je volgen volgens mij kan ik hier wel inspiratie opdoen.
Fijne zondag!