zondag 15 december 2013

even voorstellen; onze eigen minibieb!

Ik ga jullie iets leuks vertellen! Een tijd geleden blogde ik over een 'little free library' die ik had opgezocht in Zutphen. Ik ruilde er een boek en vond het idee gewéldig! Er ging een jaartje overheen. Ik kreeg een tijdschrift van iemand en las over minibibliotheekjes op straat. Mijn hart ging sneller kloppen, ik knipte het artikeltje uit en dacht; 'dat wil ik ook, maar...'. Ik zag bezwaren die van praktische aard waren want; hoe moest ik zelf zo'n bibliotheekje maken? Ik liep in de kringloop en zag daar dit schattige nachtkastje, ik besloot het te kopen als aanloop naar een eigen mini bibliotheekje...


Liet ik tot voor kort dingen voorbij gaan omdat ik dacht dat het te ingewikkeld zou zijn, nu deed ik iets wat ik nog niet eerder had gedaan; ik vroeg een handig iemand om hulp! En weet je wat er gebeurde? Ik kréég hulp! Dat was voor mij een kennismaking met iets nieuws! Kijk eens wat mooi;

dankjewel meneer Pardoes!
 De volgende klusjes kunnen we weer zelf; hulpjes melden zich al snel, het kastje wordt geschuurd...


...en krijgt daarna de kleur van het houtwerk van ons huis!


Die finishing touch vind ik zelf dan weer erg leuk om te doen! Het kastje hangt/staat dankzij de hulp van manlief. Nu maar wachten op klanten ;-) 




11 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig Erna! Morgen kom ik een boek ruilen!

izerina zei

Wat leuk!

Astrid zei

Leuk gedaan, lijkt mij ook leuk , helaas woon ik aan een doodlopende weg bijna aan het eind , dus hier lopen weinig mensen langs het huis.

sjouke zei

Oh wat ontzettend goed dat je het gedaan hebt! En wat is het mooi!

Unknown zei

Wat een leuk idee, jammer dat ik niet bij je in de buurt woon anders had ik zeker een boek geruild.
Groet Thea

Anton de Maecker zei

Wat is het leuk geworden en wat heb je dat snel gedaan!

Ik kom morgenmiddag even kijken.

Ik vond het heel leuk om iets voor je te (ver)maken!

Anoniem zei

Ha Erna,

en ik ben dan wel benieuwd waar jullie minibieb staat zodat ik als ik weer eens in zutphen ben er ook een boek in kan stoppen ;o) Warme groet Christine

janneke zei

Veel succes met dit leuke project!

Trudy zei

Oh leuk zeg! Ik laat dit wel even ter inspiratie aan mijn handige man zien :)

Anoniem zei

LEUK!

De Verdubbeldame zei

Wat geweldig!