maandag 2 december 2013

opruimen en glimlachen

Hupsakee, aanpakken die handel! Mijn huis kan veel opgeruimder en dat ga ik vandaag bewijzen... 4 zakken en zakjes vinden vandaag hun weg úit mijn huis;


Op de vraag van haar 'kun jij nog iets met een paar kinderlaarzen maat 33?' antwoord ik JA! Die hadden we net nog nodig! Eén paar laarzen komt vandaag binnen. Als ik deze verhouding een tijdje volhoud kan het niet anders dan dat het merkbaar wordt in huis. Pakjesavond komende donderdag vraagt dat ik nog even doorga met deze opruimacties ;-)


En wat huishouden betreft vind ik bij het opruimen van mijn boekenplanken deze 'vakliteratuur', vorig jaar gekregen van Sint en sindsdien niet meer ingekeken... Huishouden met een glimlach, daar heb ik wel iets mee; voor een rustig moment op de bank (en daarna aan de slag natuurlijk ;-)


3 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Zulke volle zakken geven al een opgeruimd gevoel. Nu nog zorgen dat je ze snel het huis uit werkt!

Anoniem zei

En ik ben er weer blij mee! Wat ik niet gebruik, heeft Meneer Pardoes zojuist naar De Hand gebracht!

Anoniem zei

Ha Buuffie, een bekend zakje daar bovenin op die foto! Dank! En over huishouden met een glimlach... Ken je deze al? http://www.stofzuigerzen.nl/