woensdag 18 december 2013

je gezicht naar de zon

Dit weekend in het zwembad, kids in het water, ik aan de kant, zie ik deze prachtige tekst in een Happinez. Het is een tekst van Inayat Khan, oprichter van het Universeel Soefisme lees ik, interessant! Ik maak er een foto van en app die naar een vriendin. Ze appt terug; Mooi en waar! En daarachteraan; ik ben kerstkaarten aan het maken...


Eén en één is twee! Ik weet hoe dit jaar ónze kaart eruit gaat zien. Nou ja, nog niet helemaal maar dat gebeurt nadat ik m'n idee met manlief deel; deze tekst op een kaart, wat vind je daarvan? Leuk, zegt hij, en dan die foto erachter die wij afgelopen najaar tijdens het wandelen maakten... Vaak ontstaat onze nieuwjaarswens door zo'n één-tweetje. Ik geef de voorzet en hij kopt 'm in ;-)


Aan de slag dus. En terwijl de kaart concreet wordt loop ik in de kringloop tegen een boekje aan met 'denkbeelden voor elke dag' uit het werk van Inayat Khan. Dat is toch wel heel bijzonder! Voor 30 cent kan mijn dag niet meer stuk ;-)

4 opmerkingen:

izerina zei

Wat een mooie kaart rolt er uit al die "toevalligheden."

Emie zei

Wat heb je een inspirerend blog! Ik volg je al een hele tijd, zonder te reageren. Maar ook stille volgers kunnen enthousiaste lezers zijn en dat wil ik je graag laten weten.

Firma Fluitekruid zei

Mooi citaat, en wat occult dat je dan net weer op dat boekje stuit...

Elisa zei

Wat een prachtige kaart.