woensdag 6 november 2013

het is bruin en een give away

Het is bruin en het ligt op de stoep, 3 keer raden... Het zijn afdrukken van bladeren, zó bijzonder! Dat soort dingen zie je als je rustig wandelt en tijd hebt om om je heen te kijken en dat doen we vanochtend. Het is lang geleden dat manlief en ik, nadat de kinderen naar school zijn, naar de stad wandelen om daar samen koffie te drinken. Ouderwets zeg maar en heel fijn!





Tja, en als je dan toch staat te wachten omdat vrouwlief stoeptegels fotografeert dan kun je een foto maken van de fotograaf ;-)


Vanmiddag loop ik met oudste door de kringloop. Zie je hier dit keurige rijtje staan? Dat is een afwijking van mij... als ik boeken kijk in de kringloop zet ik gelijk boeken van dezelfde schrijver even bij elkaar. Hier het werk van een paar weken... En daar bovenop?



Een boekje van Geert Kimpen. Ik heb het al vaker aangeschaft om weg te geven want zelf heb ik 'm al, en dat doe ik nu weer! Dus... heb je een wens en zou je die graag werkelijkheid zien worden? Lees dan dit boekje als een soort hulpmiddel op je weg, als bewustwording. De schrijver zelf heeft een switch gemaakt in zijn leven en werd schrijver, een verstopte wens die uitkwam. 


En weet je wat? Deze geef ik ook weg; Omdenken, het is een grappig klein boekje, leuk om te bekijken! Misschien leuk als Sintkadootjes? Laat even een berichtje achter als je één van de boekjes wilt hebben, mailen kan ook naar komwegaanslingersophangen@gmail.com

6 opmerkingen:

Christine zei

Hoi Erna,

wat een heerlijke berichtjes schrijf je toch. Zo leuk om de wereld mooier te maken! Ik heb wel belangstelling voor het boekje omdenken. Warme groet, Christine (die in het Noorden van het land ook probeert de wereld wat mooier te maken ;o)

Anoniem zei

Omdenken kijkt mij wel iets , dus ik houd me aanbevolen. Klavier

Trudy zei

Oh ik doe ook graag een poging. Voor welk boekje, nou dat maakt me niet zoveel uit.

Leuk hoe jij de nadruk legt op schijnbaar kleine dingen. Nee, het zijn geen kleine dingen, maar erg groots. Wie gunt zich tegenwoordig nog de tijd voor het fotograferen van zo'n afdruk? Dank daarvoor en een fijne dag!!

Familie Langens zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Familie Langens zei

Hallo Erna, een berichtje van een onbekende trouwe lezer, via een andere blog op jouw blog terecht gekomen en lees je blog iedere dag. Ik ben al een tijd bezig met het omdenken, ik vind het alleen nog erg lastig, misschien dat het boekje er bij kan helpen :-) Prachtige foto's van die herfstbladeren op de stoep. Groeten, Anne-Marie

Mirjam zei

ow......... hier kom ik heel graag voor in aanmerking! met beide zou ik blij zijn, ik heb geen voorkeur. en prachtig, die herfstbladeren. wat is het toch een mooi seizoen, he? fijn weekend!