zaterdag 2 november 2013

bijzondere gordijnen

In de stad waar we rondneuzen voor kleding voor manlief word ik helemaal blij! Niet van het shoppen maar wel van deze paskamergordijnen! De verkoopster vertelt dat ze een aktie hebben gehad waarbij mensen een oude spijkerbroek konden inleveren, van die spijkerbroeken zijn deze gordijnen gemaakt! Wat moet dat heerlijk zijn om te bedenken, te maken en ze daarna in gebruik te zien nemen! Wat geweldig zou het zijn om zulke gordijnen te maken voor een slaapkamer van een tiener.


En weer denk ik... ik moet weer eens achter m'n naaimachine kruipen. Op de één of andere manier geloof ik nog steeds niet dat dingen maken op de naaimachine voor mij is weggelegd, al lukte het de keren dat ik het deed best goed. Ideeen heb ik genoeg maar de uitvoering... daar is iets te overwinnen...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat gaaf zeg, daar wil ik ook wel eens gaan kijken!
En die naaimachine: niks moet, alles mag en je hoeft niet alles te kunnen/doen/willen ;-))

meiske zei

Wat leuk gedaan. Ziet er stoer uit. Ik zag dat al wel eens hier op de boerenmarkt, waar ze allerlei spullen van oude spijkerbroeken hadden gemaakt. En een vriendin van me maakte een quilt van alle oude kinderspijkerbroeken.

izerina zei

Zo maakte ik ooit van leerresten kussens.

janneke zei

Je naaimachine gebruiken kun je wel...
ideeën heb je zeker....
de stap maken om te doen moet je zelf voor kiezen.....
of niet....

Maar leg je lat niet te hoog. Begin met eenvoudige dingen.
Advies nodig??? Je weet me te wonen.