woensdag 3 april 2013

bananenbrood en paaspap

Bij het opruimen kom ik vaak uitgescheurde recepten tegen en één daarvan is deze keer uit de Allerhande... bananenbrood! Het recept is voor een cakevorm, ik verdeelde het over 2 bakblikken. Het baksel wordt dan minder hoog en is dus... sneller klaar! Mmm wat ruikt dat lekker! Ik ben benieuwd naar de smaak en wacht tot mijn testpanel uit school komt ;-) 


Het brood is nog warm als ik het aansnijdt en dan proeven maar. Ikzelf vind het errug lekker! Maar wat is het nou eigenlijk? Voor brood is het te wild, voor cake is het te rustig. De kinderen vinden het zo-zo. 's Avonds neemt manlief een flink stuk en als ik vanochtend in het bakblik kijk zie ik dat er een flink stuk mee is gegaan in de trein naar het werk. Bananenbrood? Voor papa en mama zeker voor herhaling vatbaar ;-)

Na Pasen zijn er nog een hoop paaseitjes over... die gaan 's avonds in de warme pap; paaspap!


Geen opmerkingen: