woensdag 5 februari 2014

winnen en weggeven

Een tijdje geleden doe ik mee aan een wedstrijd, een puzzel waarvan ik de oplossing instuurde... Gisteren valt er een envelop op de mat; ik heb de derde prijs gewonnen; 2 vrijkaartjes voor 'het land van Jan Klaassen'! Tja, wat zal ik eens met die kaartjes gaan doen? Onze kinderen zijn er eigenlijk wat te groot voor geworden... weet je wat? Ik geef ze weg! 


De kaartjes zijn geldig tot 30 april 2014. Vind je het leuk om ze te ontvangen? Laat dan een berichtje achter of mail even naar komwegaanslingersophangen@gmail.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja super leuk zouden wij het vinden!!

Corina

Anoniem zei

Ook ik ding graag mee! Warme groet Christine

sjouke zei

Oh wat lief dat je die weggeeft. Ik zou er graag eens heen gaan met mijn zoontje en zijn vriendje.