dinsdag 24 juni 2014

moeten we veel vaker doen

Lopen zoon, jongste en ik afgelopen weekend het blotevoetenpad in Twello! Met een iets dreigende lucht waar uiteindelijk toch amper een spatje uit valt. Had ik vantevoren buienradar gecheckt waren we niet gegaan en hadden we dus deze heerlijke wandeling gemist! 


Nieuw, vergeleken met de vorige keer, is het yogapad. Wat leuk! We doen de oefeningen die ik inmiddels allemaal ken sinds ik in januari met yoga begon...


En dan plukken we nog een heleboel, enorm grote aardbeien... zoet dat ze zijn! Daarmee verwelkomen we oudste en manlief die we zondag weer ophalen van de trein. Het streven is een kilo te plukken maar als je één keer begint... bijna 2 kilo! En die wordt 's avonds verorberd zonder moeite.


Bij het eindpunt is dan nog een speeltuin. Ik vermaak me op de ligschommel waar ik, geduwd door zoon (maar niet zo hoog als hij durft), geniet van de wolken. Heerlijk die blote voeten! Moeten we veel vaker doen ;-)


Geen opmerkingen: