maandag 9 juli 2012

nee/nee sticker

Vandaag een duurzame actie uitgevoerd, ik heb een nee/nee sticker op onze brievenbus geplakt. Dit weekend las ik dat een voordeur per jaar ongeveer 32 kilo reclame ontvangt, schrik! Eerder al hadden we een sticker maar dan een ja/nee. Huis aan huis krantjes kreeg ik wel, reclame niet. Ik had het idee dat ik veel aanbiedingen miste doordat ik die reclame niet kreeg. De reclame bezorger vertelde ik dat ik geen sticker meer had en vanaf toen kreeg ik weer reclame. De meeste folders belandden bij mij ongelezen in het oud papier. Een aantal folders bekeek ik en regelmatig ging ik met een uitgeknipte aanbieding op pad. Vaak bleek juist het product waarvoor ik de winkel in kwam lopen 'niet binnen te zijn gekomen'. Nogal frustrerend en jammer van de tijd! Heerlijk rustig nu weer die sticker, het plaatselijke krantje blader ik wel even door in de supermarkt. Overigens is de reclame van winkels gewoon te bekijken op hun site op het internet!


Geen opmerkingen: