zaterdag 7 juli 2012

zwemdiploma B en 'rondje uit de tuin' thee


Diploma B is een feit! Jongste heeft goed haar best gedaan en mocht thuis plakjes taart snijden... ze vallen wat groter uit dan de bedoeling was maar smaakten er niet minder goed om! Het was warm vandaag, na het avondeten zijn we nog even naar het Bronsbergenmeer gefietst. De bandjes hoefden niet meer mee en we koelden er heerlijk af. 





Nog iets anders leuks vandaag; Al een tijdje had ik het plan de juiste planten en kruiden en bloemen in onze tuin te planten om zelf 'een rondje uit de tuin thee te kunnen maken. Het bleef bij een plan, van planten vergat ik weer de toepassing of ik kon ze niet meer terugvinden tussen andere vrolijke groeiers. Vandeweek was ik bij een tuincentrum en kon ik plantenstekers overnemen. Daar wordt het al een stuk overzichtelijker van! Nu kan ik m'n planten terugvinden en mochten ze overruled worden door iets anders dan kan ik daar een stokje voor steken! Er ligt nu een verlanglijstje klaar voor vaste planten die ik graag in onze tuin wil.

Geen opmerkingen: