zondag 30 maart 2014

minibieb

Nu alweer drie maanden heeft onze minibieb z'n plekje in de straat. Zo leuk als ik het in het begin vond, zo leuk vind ik het nog steeds! Regelmatig wisselt het aanbod, door mijzelf of door anderen. Het is geweldig leuk om te zien dat geregeld het deurtje openstaat en er iemand aan het bladeren is in een boek. Zelf heb ik al heel wat boeken geleend of geruild! Ik kan jullie zeggen dat de minibieb een succes is! 


Dus mocht je nog twijfelen; zal ik het wel of niet doen... maak ook een minibieb! Het komende seizoen leent zich ervoor en het is, naast een aanvulling in je buurt, ook voor jezelf erg leuk ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kom vaker bij deze bieb dan bij de bieb in de stad! Dichterbij, een kletspraatje en soms zelfs koffie en altijd inspiratie!

Sandra zei

Als we hier in het nieuwe huis en de nieuwe straat wat gesetteld zijn wil ik het zeker ook doen.

Heel tof!

Vlijtig Liesje zei

Geweldig! Hoe heb je die gemaakt?

De Verdubbeldame zei

Ziet er goed uit! Het is vast verslavend om in de gaten te houden of er weer iets nieuws bijstaat of weggenomen is