dinsdag 1 maart 2016

herinneren en inspiratie


Interessant, interessant! In een huis aan huis krantje lees ik de aankondiging voor een workshop biografieonderzoek. Daar wil ik meer van weten! Ik ben nieuwsgierig naar mijn te volgen spoor en weet ondertussen dat informatie voor mijn richting verweven ligt in, jawel, mijn eigen leven. 

gewoon DOEN!

Bijzonder is het om een vroege herinnering van mezelf te beschrijven in al zijn facetten en daarna een terugkoppeling te krijgen van andere aanwezigen. Bijzonder omdat een groepje mensen zich buigt over mijn herinnering en ik vervolgens een aantal prachtige, verrassende vragen krijg voorgelegd die ik met me mee kan nemen. Om ze te laten bezinken en voor mezelf te beantwoorden. De antwoorden voel ik al, zijn richtinggevend voor mijn vervolgspoor. Leuk zeg, zo'n avondje en fijn, de opgedane inspiratie ;-)

Geen opmerkingen: