maandag 21 maart 2016

ik ben verkocht

Het is maandag; ik mag weer aan de slag! (in de leukste kringloopwinkel van Zutphen!)

Aangekomen op de plaats van bestemming kan ik er niet omheen; hier ligt alles klaar in afwachting van de komst van de prinses. Alleen het erwtje moet er nog tussengelegd worden. Nooit geweten dat het sprookje zich zo dichtbij mijn huis afspeelde ;-)


Opa's gewaarschuwd! In dit potje zitten de kruiden om een overheerlijk opabiefstukje te marineren... 


Heerlijk om allerlei verhalen tegen te komen tijdens het uitpakken van dozen en het inrichten van de winkel. Van heel persoonlijk tot grappig. Ik zie zo voor me dat dit kruidenpotje werd gebruikt voor het bereiden van draadjesvlees. In mijn herinnering was het vooral mijn oma die dat heerlijk kon klaarmaken, in dit geval betreft het een opa ;-)

kringloopspullen... nostalgie ;-)
Eén ding is zeker; ik ben een kringloper in hart en nieren. Hieronder wordt dat wel heel mooi in beeld gebracht; Als het over kringlopen gaat ben ik... verkocht!


Geen opmerkingen: