vrijdag 19 december 2014

schátjes

Vriendin van oudste kan met loom elastiekjes de gekste dingen maken. Laatst zag ik haar een slagroomtaart met kaarsjes maken, vraag niet hoe het kan, ze deed het! Kun je ook appeltjes en peertjes maken vroeg ik haar. Ja hoor, dat kon ze ook. Dat is ondertussen een tijdje geleden...


Vandaag, heel veel weken later, krijg ik een klein kadootje van haar. Een kerstkadootje met daarin... dit appeltje en dit peertje! Wat een schátjes! Ze hebben een plekje gekregen tussen de appel- en perenoogst in mijn verzamelkastje, zie je ze staan?



3 opmerkingen:

Firma Fluitekruid zei

Inderdaad een geinig appeltje en peertje!
Meneer Fluitekruid vroeg een keer voor de grap aan zijn neefje of hij een raket-ijsje voor hem kon loomen. Daar bleek hij ook al zijn hand niet voor om te draaien. Die kids kunnen echt álles maken...

Miss Milla at Home zei

Oh, wat lief! Mijn dochter maakt ook de mooiste dingetjes met van die loombandjes.

Vlijtig Liesje zei

Ik vind ze schattig! Knap wat sommige mensen kunnen maken.