dinsdag 2 december 2014

zou kunnen

Mijn blik wordt gevangen door dit tafereeltje; langs een fietspad op bijna ieder paaltje een meeuw. Ik wacht een tijdje, wat zou het leuk zijn als alle paaltjes bezet zouden zijn! Maar het lijkt wel een spelletje, als er ééntje landt vliegt er ook ééntje weg. Je zou er zomaar aan voorbij kunnen gaan maar wat is het eigenlijk grappig. Alle snaveltjes dezelfde kant op en ik denk dat ik wel weet wat hier gebeurt...


... hier wordt op iets gewacht! Naast dit fietspad loopt een watertje en daar aan de overkant staan hoge flats. Grote kans dat daar iemand z'n oude brood bewaart voor de meeuwen! Ik kan het me helemaal voorstellen, als ik daar zou wonen zou ik die persoon kunnen zijn ;-)

2 opmerkingen:

Trudy zei

Prachtig plaatje!

Vlijtig Liesje zei

Wat zitten ze daar keurig op een rij!