dinsdag 12 februari 2013

griepig is niet grappig (of toch een beetje)

Oudste is vandaag thuis met griep, helemaal niet fijn voor haar want met hoofdpijn kun je niet zoveel doen en dan ligt verveling op de loer... Het is een dag van lummelen, in het verlengde ook een beetje voor mij. Voor mijn blogje haal ik mijn inspiratie vandaag niet buiten, nee, ik kijk rond in onze kamer en keuken en fotografeer zonnetjes! Daar komen ze. 









Vanaf de bank volgt oudste mijn vorderingen. Als ik écht geen zonnetje meer kan vinden en vraag of zij er nog eentje weet zegt ze; 'je moet nog een foto van jezelf maken...' ;-)

Terwijl ik aan de telefoon ben met een vriendin is oudste in de weer met de mand met noten. Als ik even later op de tafel kijk zie ik dit...

                             
We hopen dat ze morgen weer is opgeknapt en naar school kan maar dit... maakte vandaag toch zonnig en een beetje... grappig!

3 opmerkingen:

Marieke zei

Beterschap! en gelukkig schijnt bij jou de zon binnen :)

De Verdubbeldame zei

Nu weet ik waar de zon was vandaag!

janneke zei

Aan de foto's te zien is het wel een zonnige boel bij jou!
Beterschap.