donderdag 7 februari 2013

blij als een kind en jong geleerd...

Als een kind zo blij... liep ik vandaag over gemaaide paden dwars door de 'boomgaard'. Je ziet hem nu nog niet maar in onze hoofden krijgt ie steeds meer vorm. De lijnen waarop de bomen komen zijn er vast ingemaaid, dat maakt het spitten makkelijker. Wordt weer vervolgd!!


In de HAND kringloopwinkel kocht ik vanmiddag een flinke voorraad glaasjes. Bij de opening van de buurtbongerd willen we kunnen proosten maar liever niet met wegwerpglaasjes. Deze glaasjes kunnen na het feest gewoon weer terug naar de kringloopwinkel (of we bewaren ze om ons eerste bongerdappelsap in uit te serveren ;-) Een mens moet toch iets te dromen hebben...


Aan de keukentafel begint vandaag mijn jongste cursist met sokkenbreiles. Ze is 11 en het is... mijn dochter! Ze heeft de slag snel te pakken (zegt trots haar moeder). De appel valt niet ver van de boom!


Moet je kijken, nog maar net begonnen en nu al.... ;-) 



Tijdens het breien luistert papa met jongste naar dit liedje van Marco Borsato. Zo samen met mijn oudste, allebei een sok aan het breien, raakt de tekst mij. Wat gaat de tijd inderdaad snel, we kijken elkaar al bijna recht in de ogen, nog even en ze groeit me voorbij... Maar wat leuk ook nu, samen sokken breien. Zo heeft iedere fase zijn bekoring.




Geen opmerkingen: