zondag 10 februari 2013

een welverdiende mega appelflap!

Alsof het nog niet genoeg over appels is gegaan dit weekend ;-) bak ik als toetje vanavond een mega appelflap. Stukjes goudrenet liggen in de diepvries en willen graag verwerkt worden. Ik plak 3 plakjes bladerdeeg aan elkaar, daarop gaan appel, rozijntjes en kaneel. Eroverheen ook 3 aan elkaar geplakte plakjes bladerdeeg met overdwarse sneetjes (anders past het er niet overheen) en dan in de oven. In 5 stukken en vooruit, slagroom erbij en smullen maar.



Dat hebben we wel verdiend na een weekend hard werken! En het werken is nog niet klaar...  De bomen staan voor het grootste deel op hun plaats, nu bereiden we ons voor op de feestelijke opening waarna 2 weken later de heg arriveert! Er zitten zoveel facetten aan, er is zoveel te leren en... als ik, wat ik net schrijf, teruglees lees ik 'we' en dat is precies hoe het is; een boomgaard mét en vóór de buurt!


Geen opmerkingen: